?

W czym możemy Ci pomóc?

Blokada konta.

Powód nałożenia blokady:
- Złamanie regulaminu
- Konto zostało zablokowane w wyniku wykrycia nieprawidłowości w
funkcjonowaniu konta. Sytuacja spowodowana jest obecnością
wirusa na komputerze lub na jednym z komputerów na którym
odbyło się logowanie na pocztę. Aby odblokować konto KONIECZNE jest
przeskanowanie wszystkich użytkowanych komputerów oprogramowaniem
antywirusowym w celu wykrycia i usunięcia złośliwego oprogramowania.
- Konto zostało zablokowane z powodu długiego okresu bez logowania.
Jeśli znają Państwo prawidłowe hasło do tego konta mailowego, proszę o kontakt
telefoniczny z nami w celu odblokowania konta. W przypadku braku znajomości hasła do
konta, niestety niema możliwości odblokowania konta.
- Konto zostało zablokowane w związku z podejrzeniem próby przechwycenia
konta email. W celu weryfikacji prawowitego właściciela konta
prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem:
W przypadku problemów, udzielamy informacji pod numerem:
703 200 220 - cena netto 1,05 zł/min; brutto 1,29 zł/min
wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?

Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!!!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy