?

W czym możemy Ci pomóc?

Błąd #101, 503

Problemy związane ze skrzynką pocztową w trakcie których pojawiają się w interfejsie pocztowym www błędy 503, #101 są chwilowymi problemami wynikającymi z chwilowych przeciążeń serwera pocztowego. W przypadku pojawienia się takiego błędu należy poczekać ok. 2-3 godzin i dopiero wtedy spróbować zalogować się ponownie do poczty. Zazwyczaj w takim czasie przeciążenie serwerów powinno zniknąć.

Jeśli wykorzystywany jest program pocztowy (np. Thunderbird, The Bat! lub Outlook) to objawem przeciążenia serwerów będą komunikaty informujące o chwilowej niedostępności serwera, o niemożności zamknięcia skrzynki (unable to lock maildrop). Mogą też nastąpić zerwania połączenia z serwerami pop3 lub smtp lub wielokrotne prośby o wpisanie hasła mimo wpisywania poprawnych danych. W takim przypadku proszę spróbować zalogować się do naszego interfejsu pocztowego i jeśli pojawią się komunikaty wymienione w pierwszym akapicie to również proszę poczekać ze 2-3 godziny i dopiero po tym okresie próbować logować się ponownie.

Za wszystkie problemy wynikłe z tego powodu serdecznie przepraszamy i informujemy, że cały czas pracujemy nad tym aby tego typu sytuacje zdarzały się możliwie najrzadziej.

wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?

Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!!!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy