?

W czym możemy Ci pomóc?

Zapisywanie wiadomości w folderze Wysłane

Aby włączyć lub wyłączyć zapisywanie wiadomości w folderze Wysłane,
należy wejść w zakładkę OPCJE.
W menu po lewej stronie, w sekcji 3.USTAWIENIA KONTA, kliknąć w link 3.1. OGÓLNE.
Następnie w podpunkcie
b) ZAPISUJ WYSŁANE WIADOMOŚCI zaznaczyć lub odznaczyć kontrolkę
WYSŁANE WIADOMOŚCI ZAPISZ W FOLDERZE WYSŁANE.
Aby zmiany zostały zachowane, należy potwierdzić je przyciskiem ZAPISZ.
wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?

Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!!!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy