Czym są klucze awaryjne?

Klucze awaryjne to zapasowa metoda logowania dwustopniowego.

Gdy stracisz dostęp do urządzenia, którym potwierdzasz logowanie (np. zgubisz lub zmienisz telefon), możesz z nich skorzystać.

Skąd je wziąć?

Klucze pobierasz, gdy włączasz logowanie dwustopniowe.
Możesz także utworzyć nowe klucze awaryjne w dowolnym momencie.

  1. Zaloguj się do konta.
  2. Kliknij Bezpieczeństwo
  3. W sekcji „Klucze awaryjne kliknij” Pobierz nowe klucze.
    Ważne: Gdy pobierzesz nowe klucze, poprzednie stracą ważność.  

Ważne: Gdy pobierzesz nowe klucze, poprzednie tracą ważność.

Jak wyglądają?

Klucze awaryjne to 9-znakowe kody, każda nowa lista zawiera ponumerowane 24 kody.

Jak z nich korzystać?

  1. Zaloguj się na swoje konto e-mailem i hasłem. 

  2. Na ekranie potwierdzenia logowania dwustopniowego kliknij Inny sposób logowania.

  3. Kliknij Logowanie kluczem awaryjnym.

  4. Wpisz klucz, o który prosimy - wskazujemy jego numer.

  5. Kliknij Dalej.

  6. Gotowe. 

Co zrobić, gdy wykorzystam wszystkie?

Każdy klucz awaryjny możesz wykorzystać tylko raz.
Utwórz nowe, zanim wykorzystasz ostatni. 

Co zrobić, gdy je zgubię?

Jeśli zgubisz tylko klucze awaryjne i nadal możesz potwierdzać logowanie dwustopniowe - zaloguj się do konta i pobierz nowe.

Jeśli zgubisz klucze awaryjne i stracisz dostęp do urządzenia, którym potwierdzasz logowanie dwustopniowe, musisz skontaktować się z nami.

Mam WP pocztę, w jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Mam Pocztę o2, w jaki sposób mogę się z wami skontaktować?


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.