Gdy stracisz dostęp do urządzenia, którym potwierdzasz logowanie (np. zgubisz lub zmienisz telefon), możesz z nich skorzystać.
Klucze pobierasz, gdy włączasz logowanie dwustopniowe.
Możesz także utworzyć nowe klucze awaryjne w dowolnym momencie.
Ważne: Gdy pobierzesz nowe klucze, poprzednie tracą ważność.
Klucze awaryjne to 9-znakowe kody, każda nowa lista zawiera ponumerowane 24 kody.
Zaloguj się na swoje konto e-mailem i hasłem.
Na ekranie potwierdzenia logowania dwustopniowego kliknij Inny sposób logowania.
Kliknij Logowanie kluczem awaryjnym.
Wpisz klucz, o który prosimy - wskazujemy jego numer.
Kliknij Dalej.
Gotowe.
Każdy klucz awaryjny możesz wykorzystać tylko raz.
Utwórz nowe, zanim wykorzystasz ostatni.
Jeśli zgubisz tylko klucze awaryjne i nadal możesz potwierdzać logowanie dwustopniowe - zaloguj się do konta i pobierz nowe.
Jeśli zgubisz klucze awaryjne i stracisz dostęp do urządzenia, którym potwierdzasz logowanie dwustopniowe, musisz skontaktować się z nami.
Mam WP pocztę, w jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Mam Pocztę o2, w jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.