Hasła do aplikacji zewnętrznej (jak utworzyć, jak usunąć)

Hasła do aplikacji zewnętrznej są rozwiązaniem dla kont 1login od WP które są założone za pośrednictwem WP Poczty lub Poczty o2, nie dotyczą kont 1login od WP założonych adresami poza WP Pocztą czy Pocztą o2. Hasła są wykorzystywane w sytuacji kiedy na Twoim koncie 1login od WP jest aktywne logowanie dwustopniowe oraz do pobierania poczty jeśli chcesz używać zewnętrznego klienta np. Outlook, Apple, Mail, Samsung Mail, Thunderbird, Gmail i inne.

Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej WP poczty oraz aplikacji mobilnej poczty o2 nie musisz generować hasła jednorazowego.

Aby wygenerować hasła do aplikacji zewnętrznej zaloguj się do profilu 1login od WP i przejdź do sekcji bezpieczeństwo. Wybierz zarządzaj, w następnym kroku zostaniesz poproszony o podanie hasła do Twojego konta i wybierz dalej.



W kolejnym kroku zobaczysz dwie sekcje, które pomogą Ci w opisaniu do jakiego urządzenia i aplikacji generujesz hasło.


Pierwsza sekcja zawiera wybrane aplikacje do których chcesz utworzyć hasło jednorazowe do aplikacji. Jeżeli Twojej aplikacji nie ma na liście to wybierz inne aplikacje pocztowe. Na tym kroku wybierz odpowiednią sekcje i przejdź do drugiej listy.


Druga sekcja zawiera listę urządzeń na którym masz zainstalowaną aplikację pocztową. Po wybraniu odpowiedzi w obu sekcjach wybierz przycisk wygeneruj hasło.


Na kolejnym ekranie zobaczysz hasło, które możesz podać w aplikacji pocztowej na wybranym urządzeniu.


Po przepisaniu hasła do klienta poczty i wybraniu opcji gotowe, zobaczysz ekran z listą aktywnych haseł i z możliwością dodania kolejnego hasła aplikacji lub usunięcia dodanych wcześniej.



Uwaga (przeczytaj wszystko poniżej):

  • to hasło działa tylko na jednym urządzeniu,
  • nie musisz go zapamiętywać,
  • hasło należy przepisywać bez spacji,
  • jeżeli zgubisz hasło, możesz je ponownie wygenerować w profilu 1login od WP,
  • liczba haseł do aplikacji zewnętrznej, które możesz dodać jest nieograniczona, stare nieaktualne hasła możesz usuwać,
  • jeżeli usuniesz hasło do aplikacji zewnętrznej spowoduje to że klient pocztowy korzystający z niego przestanie pobierać pocztę.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.