Wiadomości o logowaniu z nowego urządzenia
Dlaczego je dostaje?
To standardowa procedura bezpieczeństwa - informujemy Cię, kiedy widzimy logowanie na Twoje konto z nowego urządzenia lub lokalizacji.
- Jeśli to ty - nic nie musisz robić.
- Jeśli to ktoś inny - zalecamy zabezpieczenie konta i zmianę hasła.
Nie loguje się z nowego urządzenia, dlaczego dostaje wiadomości?
Być może masz włączone czyszczenie danych podręcznych przeglądarki lub korzystasz z trybu incognito. W takich przypadkach każde logowanie traktujemy jak logowanie z nowego urządzenia.
Nie czyszczę danych podręcznych przeglądarki i nie korzystam z trybu incognito, dlaczego dostaje wiadomości?
Być może wiadomości, które otrzymujesz nie pochodzą od nas.
Jak sprawdzić, czy wiadomość jest prawdziwa?
- Adres nadawcy - oszuści często zmieniają drobne szczegóły w adresie e-mail.
- Linki i załączniki - nie klikaj w nie, ani ich nie pobieraj, jeśli masz wątpliwości.
- Skontaktuj się z nami - jeśli nadal masz wątpliwości, napisz do nas. Nie używaj podanych w wiadomości numerów telefonów i linków.
- Zabezpiecz konto - w razie wątpliwości zmień hasło na silniejsze i nie używaj go w innych serwisach.
Sprawdź też:
Jak zmienić hasło w Poczcie WP?
Jak zmienić hasło w Poczcie o2?