Wiadomości o logowaniu z nowego urządzenia

Dlaczego je dostaje?

To standardowa procedura bezpieczeństwa - informujemy Cię, kiedy widzimy logowanie na Twoje konto z nowego urządzenia lub lokalizacji.

  • Jeśli to ty - nic nie musisz robić. 
  • Jeśli to ktoś inny - zalecamy zabezpieczenie konta i zmianę hasła.

Nie loguje się z nowego urządzenia, dlaczego dostaje wiadomości?

Być może masz włączone czyszczenie danych podręcznych przeglądarki lub korzystasz z trybu incognito. W takich przypadkach każde logowanie traktujemy jak logowanie z nowego urządzenia.

Nie czyszczę danych podręcznych przeglądarki i nie korzystam z trybu incognito, dlaczego dostaje wiadomości?

Być może wiadomości, które otrzymujesz nie pochodzą od nas. 

Jak sprawdzić, czy wiadomość jest prawdziwa?

  • Adres nadawcy - oszuści często zmieniają drobne szczegóły w adresie e-mail.
  • Linki i załączniki - nie klikaj w nie, ani ich nie pobieraj, jeśli masz wątpliwości. 
  • Skontaktuj się z nami - jeśli nadal masz wątpliwości, napisz do nas. Nie używaj podanych w wiadomości numerów telefonów i linków.
  • Zabezpiecz konto - w razie wątpliwości zmień hasło na silniejsze i nie używaj go w innych serwisach. 


Sprawdź też:
Jak zmienić hasło w Poczcie WP?
Jak zmienić hasło w Poczcie o2?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.