Jak pobrać wiadomości na swój komputer?
Mozilla Thunderbird:
- Skonfiguruj swój program pocztowy, opis oraz niezbędne dane znajdziesz tutaj
- Poczekaj aż program pobierze listę Twoich wiadomości.
- Zaznacz jedną lub wiele wiadomości, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
- zaznaczenie wszystkich wiadomości w danym folderze CTRL + A
- zaznaczenie wybranych wiadomości w danym folderze SHIFT + lewy przycisk myszy
- Kliknij prawym przyciskiem myszy w zaznaczony element i wybierz opcję "Zapisz jako...", wybierz folder gdzie mają zapisać się wiadomości.
- Twoje wiadomości zostały właśnie zapisane na prywatnym komputerze.
Microsoft Outlook:
- Skonfiguruj swój program pocztowy, opis oraz niezbędne dane znajdziesz tutaj
- Poczekaj aż program pobierze listę Twoich wiadomości.
- Zaznacz jedną lub wiele wiadomości, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
- zaznaczenie wszystkich wiadomości w danym folderze to skrót CTRL + A
- zaznaczenie wybranych wiadomości w danym folderze to skrót CTRL + lewy przycisk myszy
- Następnie wybierz „Plik”, oraz „Zapisz jako”.
- Wskaż miejsce gdzie mają zapisać się wybrane wiadomości i potwierdź.
- To już wszystko, wybrane wiadomości zostały zapisane na Twoim dysku twardym.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się