Jak pobrać wiadomości na komputer?

Jeśli korzystasz z programu pocztowego, możesz pobrać z niego wiadomości i zapisać je na komputer. 

Mozilla Thunderbird

  1. Otwórz skonfigurowany program.
  2. Wybierz maile, które chcesz pobrać:
    - aby zaznaczyć wszystkie w danym folderze, naciśnij CTRL+A,
    - aby zaznaczyć wybrane, naciśnij SHIFT i lewy przycisk myszy. 
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na zaznaczonych mailach i wybierz „Zapisz jako...”.
  4. Wybierz folder, w którym chcesz zapisać maile. 
  5. Gotowe. Maile zostały pobrane

Microsoft Outlook:

  1. Otwórz skonfigurowany program.
  2. Wybierz maile, które chcesz pobrać:
    - aby zaznaczyć wszystkie w danym folderze, naciśnij CTRL+A,
    - aby zaznaczyć wybrane, naciśnij SHIFT i lewy przycisk myszy. 
  3. Kliknij Plik i wybierz „Zapisz jako...”.
  4. Wybierz folder, w którym chcesz zapisać maile. 
  5. Gotowe. Maile zostały pobrane.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.