Jak pobrać wiadomości na komputer?
Jeśli korzystasz z programu pocztowego, możesz pobrać z niego wiadomości i zapisać je na komputer.
Mozilla Thunderbird
- Otwórz skonfigurowany program.
- Wybierz maile, które chcesz pobrać:
- aby zaznaczyć wszystkie w danym folderze, naciśnij CTRL+A,
- aby zaznaczyć wybrane, naciśnij SHIFT i lewy przycisk myszy. - Kliknij prawym przyciskiem myszy na zaznaczonych mailach i wybierz „Zapisz jako...”.
- Wybierz folder, w którym chcesz zapisać maile.
- Gotowe. Maile zostały pobrane
Microsoft Outlook:
- Otwórz skonfigurowany program.
- Wybierz maile, które chcesz pobrać:
- aby zaznaczyć wszystkie w danym folderze, naciśnij CTRL+A,
- aby zaznaczyć wybrane, naciśnij SHIFT i lewy przycisk myszy. - Kliknij Plik i wybierz „Zapisz jako...”.
- Wybierz folder, w którym chcesz zapisać maile.
- Gotowe. Maile zostały pobrane.