Jak pobrać wiadomości na swój komputer?
Mozilla Thunderbird:
- Skonfiguruj swój program pocztowy – tu znajdziesz instrukcję.
- Poczekaj, aż program pobierze listę Twoich maili.
- Wybierz maile, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
Aby zaznaczyć wszystkie maile w danym folderze, użyj CTRL + A.
Aby zaznaczyć wybrane maile w danym folderze, przytrzymaj SHIFT i lewy przycisk myszy. - Kliknij prawym przyciskiem myszy na zaznaczonych mailach i wybierz "Zapisz jako...".
- Wybierz folder do zapisu.
- Twoje maile zostały zapisane.
Microsoft Outlook:
Skonfiguruj swój program pocztowy – tu znajdziesz instrukcję.
- Poczekaj, aż program pobierze listę Twoich maili.
- Wybierz maile, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
Aby zaznaczyć wszystkie maile w danym folderze, użyj CTRL + A.
Aby zaznaczyć wybrane maile w danym folderze, użyj CTRL i lewy przycisk myszy. - Kliknij "Plik" i wybierz "Zapisz jako...".
- Wybierz folder do zapisu.
- Twoje maile zostały zapisane.