Usługa WP Pakietu dostępna pod adresem https://1login.wp.pl/pakietywpm jest świadczona zgodnie z wymaganiami dostępności określonymi w Ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (dalej: „Ustawa o Dostępności”).
Użytkownik ma prawo złożyć skargę dotyczącą niespełniania przez usługę WP Pakiet wymagań dostępności. Skarga powinna zawierać:
Skarga niespełniająca warunków a–d może zostać pozostawiona bez rozpatrzenia. Dodatkowo można wskazać preferowany sposób zapewnienia dostępności.
pisemnie – na adres: Wirtualna Polska Media S.A., ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa
ustnie – do protokołu podczas wizyty w WP
elektronicznie – na adres: kontakt@pomoc.wp.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronach: https://pomoc.wp.pl oraz https://pomoc.o2.pl
za pośrednictwem tłumacza PJM – poprzez stronę: https://pomoc.wp.pl/migam
WP rozpatruje skargę i udziela odpowiedzi w terminie 30 dni. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeśli odpowiedź w terminie 30 dni nie jest możliwa, Użytkownik zostanie poinformowany o przyczynie zwłoki oraz nowym terminie, nieprzekraczającym 60 dni.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.