Jak odzyskać dostęp do zablokowanego konta?

Najczęstsze powody zablokowania konta to:

  • Złamanie regulaminu.
  • Długi okres bez logowania. W tym przypadku, aby aktywować konto, wystarczy zalogować się ostatnio używanym hasłem. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z metod opisanych na stronie, lub skontaktuj się z nami.
  • Konto zostało zablokowane w wyniku wykrycia nieprawidłowości w funkcjonowaniu konta. Sytuacja spowodowana jest obecnością wirusa na komputerze lub na jednym z komputerów na którym odbyło się logowanie na pocztę. Aby odblokować konto KONIECZNE jest przeskanowanie wszystkich użytkowanych komputerów oprogramowaniem antywirusowym w celu wykrycia i usunięcia złośliwego oprogramowania.
  • Konto zostało zablokowane w związku z podejrzeniem próby przechwycenia konta. W celu weryfikacji prawowitego właściciela skrzynki prosimy o kontakt.

Jeśli Twoje konto zostało zablokowane administracyjnie, napisz do nas przez formularz kontaktowy dostępny tutaj.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się