Komunikaty logowania

W przypadku w którym nie udaje się zalogować do poczty, na stronie jest widoczna informacja jaka jest przyczyna niepowodzenia.
Wystąpić mogą następujące komunikaty:

  • Podany login i/lub hasło są błędne

    W przypadku tego komunikatu prosimy zweryfikować czy problem nie jest związany z przeciążeniem przeglądarki, jeżeli nie to oznacza to, że dane logowania wprowadzane są niepoprawne i należałoby skorzystać z metod samodzielnego resetu hasła

  • Konto posiada włączoną weryfikację dwuetapową w 1login od WP. Aby zalogować się do poczty skorzystaj z poniższego przycisku "Zaloguj z login od WP"


    W przypadku tego komunikatu prosimy wybrać: Zaloguj z 1login od WP

  • Twoje konto zostało zablokowane administracyjnie

Oznacza to, że konto zostało zablokowane. W takiej sytuacji należałoby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta


  • Usunięte konto

Wskazany komunikat oznacza, że konto zostało usunięte


  • Konto nie istnieje

    Wskazany komunikat oznacza, że konto nie istnieje (został np. wprowadzony błędny login)

    • Wykryliśmy problemy z bezpieczeństwem
      W uzasadnionych przypadkach konieczne jest postępowanie zgodnie z instrukcją pod wskazanym komunikatem podczas logowania do skrzynki.

Jeżeli samodzielne działania odnośnie odzyskania dostępu nie przynoszą rezultatów to konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.