Co zrobić, gdy nie mogę się zalogować?

Co zrobić, gdy na stronie logowania widzę komunikat:

  1. Sprawdź, czy w Twoim adresie e-mail lub haśle nie ma literówek.
  2. Jeśli chcesz zalogować się tzw. aliasem, wpisz jego pełny adres. 
    np. adresemail@mailplus.pl, adresemail@10g.pl, adresemail@mixbox.pl)
  3. Jeśli korzystasz z zapamiętywania hasła w przeglądarce, sprawdź czy zapisane hasło jest aktualne. 
  4. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
  5. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.


Sprawdź też:
Dlaczego mogliśmy zablokować Twoje konto?


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.