Komunikaty logowania - dlaczego je widzę?


“Podany login i/lub hasło są błędne”



Sprawdź, czy problem nie jest związany z przeciążeniem przeglądarki. Jeśli tak, wyczyść ją.
Sprawdź, czy wprowadzasz poprawny login i hasło.
Jeśli korzystasz z zapamiętywania hasła w przeglądarce, sprawdź, czy zapisane hasło jest aktualne.

“Konto posiada włączoną weryfikację dwuetapową w 1login od WP. Aby zalogować się do poczty skorzystaj z poniższego przycisku "Zaloguj z login od WP"

Kliknij w przycisk "Zaloguj z 1login", by dokończyć logowanie.

 “Twoje konto zostało zablokowane administracyjnie”


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby odzyskać dostęp do zablokowanego konta.

Uwaga: Jeśli widzisz komunikat, w którym informujemy Cię, że wykryliśmy problemy z bezpieczeństwem, postępuj zgodnie z instrukcją pod wskazanym komunikatem podczas logowania do skrzynki. Jeżeli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.