Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki ?

Jeżeli nie możesz się zalogować do swojego konta i otrzymujesz komunikat "konto chwilowo niedostępne", to w takiej sytuacji zalecamy wyczyszczenie plików cookie.
Jeżeli pamięć podręczna Twojej przeglądarki jest przepełniona, to nadmiar tych plików może powodować problemy z korzystaniem z Twojej poczty.

Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki pełna jej funkcjonalność zostanie przywrócona na urządzeniu, z którego korzystasz.


Aby wyczyścić pamięć podręczną, naciśnij jednocześnie na klawiaturze: Ctrl+Shift+Delete.
W polu "okres do wyczyszczenia" wybierz "wszystko" i kliknij "wyczyść teraz".
Po czym spróbuj zalogować się ponownie na swoje konto pocztowe.

Alternatywą do powyższego rozwiązania jest skorzystanie z innej przeglądarki internetowej np.:

-Mozilla Firefox 
-Google Chrome
-Opera
-Microsoft Edge

Korzystanie z aktualnej wersji przeglądarki daje gwarancję najwyższego bezpieczeństwa i bezproblemowej obsługi Poczty. 

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.