Dlaczego nie wyświetlają się elementy poczty?

Co zrobić, gdy nie widzę, np. przycisków, pól formularzy lub treści wiadomości?

Wypróbuj poniższe rozwiązania.

1. Wyczyść dane przeglądarki

Chrome
Safari
Firefox
Microsoft Edge
Opera

Ważne: Gdy to zrobisz, zamknij przeglądarkę i otwórz ją ponownie.

2. Zaktualizuj przeglądarkę

Starsze wersje przeglądarek często nie są już wspierane przez ich producentów. 
Rekomendujemy pobrać najnowszą wersję przeglądarki.

3. Sprawdź, czy to nie wina rozszerzeń (np. Adblock, Ublock, itp.)

Aby sprawdzić, czy rozszerzenia powodują problem:

  1. Wyłącz na chwilę rozszerzenia i wtyczki w przeglądarce.
  2. Zamknij i otwórz ponownie przeglądarkę.
  3. Sprawdź, czy poczta działa ponownie.

Jeżeli problem ustąpił, spróbuj wyłączyć rozszerzenia po kolei, by znaleźć to, które powoduje błąd.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.