Nie widzę przycisku Wyloguj z Poczty 

  1. Sprawdź, czy nie masz włączonej wtyczki typu Adblock.
  2. Jeśli tak, wyłącz ją, odśwież stronę i sprawdź, czy problem nadal występuje.
  3. Jeśli to nie pomogło, spróbuj wyczyścić dane podręczne przeglądarki i usunąć pliki cookies.

 

Wtyczka typu Adblock – co to?

To dodatkowe narzędzie, które pozwala blokować treści reklamowe – grafiki, animacje, czy wyskakujące okienka. Należy jednak pamiętać o tym, że takie dodatki mogą wpływać na poprawne działanie stron, np. Twojej poczty. W takim wypadku wybrane strony należy dodać do tzw. białej listy (wyjątków), na których nie będą one działać i tym samym zakłócać poprawnego działania.

Korzystam od dawna z wtyczki – dlaczego problem pojawił się teraz?

Jeśli problem pojawił się niedawno, oznacza to, że narzędzie zostało zaktualizowane.

W takim przypadku problemy z funkcjonowaniem przeglądanych stron mogą pojawiać się w różnych miejscach i jako dostawcy usług internetowych nie mamy na to wpływu.

W przypadku problemów po aktualizacji wtyczki zalecamy wyłączenie jej lub dodanie naszej strony poczta.wp.pl do listy wyjątków (jeśli taka opcja jest dostępna).


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.