Obecnie dla kont pocztowych oferujemy aż trzy metody samodzielnego odzyskania hasła do skrzynki, są to:
-pomocniczy adres e-mail
-metoda SMS dla zweryfikowanego numeru telefonu
-pytanie pomocnicze.
Pozwala na dodanie do profilu innego zaufanego adresu mailowego, na który podczas skorzystania z tej metody, zostaje wysłany PIN potwierdzający dyspozycję zmiany hasła, w przypadku gdy zmiana nie może odbyć się w profilu.
Dodatkowo sugerujemy, aby hasło do konta pomocniczego było inne niż do skrzynki pocztowej, gdzie został on dodany.
Uwaga! W przypadku dodania konta w innej domenie niż WP/o2 prosimy o sprawdzenie, czy mail z PINem nie został dostarczony do folderu SPAM.
Pozwala na dodanie do profilu swojego numeru telefonu komórkowego, podczas wykonywania procedury resetu hasła system prosi o wysłanie wiadomości SMS z numeru, który
został potwierdzony na koncie. W odpowiedzi zwrotnej SMS generowany jest kod umożliwiający zmianę hasła w przypadku gdy zmiana nie może odbyć się w profilu.
Uwaga! Kod SMS, zadziała wyłącznie jeżeli wiadomość zostanie wysłana z numeru, który jest wpisany do profilu. Wysłanie SMSa z innego numeru nie pozwoli na dokonanie zmian
na koncie.
SMS jest dodatkowo płatny, dlatego też w celu wysłania wiadomości należy mieć aktywną usługę SMS Premium.
Każdorazowo po zalogowaniu możesz zlecić edycję metod samodzielnego resetu hasła. Wprowadzenie ich w momencie rejestracji nie oznacza braku możliwości zaktualizowania ich w przyszłości.
Jeżeli korzystasz z 1login od WP to metody możesz zaktualizować bezpośrednio w profilu w zakładce: Bezpieczeństwo - Metody odzyskiwania hasła.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.