Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Jeżeli chcesz odzyskać hasło, możesz skorzystać z jednej z trzech* metod odzyskiwania hasła:

  • wysłanie na e-mail kodu pin, który po wpisaniu na stronie umożliwi Ci zmianę hasła do Twojego konta
  • wysłanie za pośrednictwem sms kodu pin, który po wpisaniu na stronie umożliwi Ci zmianę hasła do Twojego konta
  • pytanie pomocnicze które zostało przez Ciebie utworzone przy zakładaniu skrzynki.

Aby zresetować hasło do konta 1login od WP na formularzu logowania wybierz opcję "Nie pamiętasz hasła?".

W kolejnym kroku podaj adres e-mail należący do WP do którego próbujesz odzyskać hasło.

Po podaniu poprawnego adresu e-mail i wybraniu opcji dalej zobaczysz ekran na którym będą dwie lub trzy metody odzyskiwania hasła, wiadomość sms, e-mail pomocniczy, pytanie pomocnicze


W kolejnych krokach znajdziesz instrukcję jak odzyskać hasło za pośrednictwem każdej z dostępnych metod.

Uwaga : Jeżeli Twoje konto pocztowe zostało połączone z usługą 1login od WP zobaczysz komunikat z prośbą o przejście na stronę odzyskiwania hasła do konta 1 login
Więcej informacji znajdziesz : https://pomoc.wp.pl/1login/nie-pamietam-hasla

Wiadomość SMS

Po wybraniu opcji "wiadomość sms" pojawi się informacja, aby wysłać sms pod specjalny numer (uwaga: usługa płatna !). W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod, który należy wpisać poniżej.

E-mail pomocniczy

Po wybraniu opcji "e-mail pomocniczy" zostajesz poinformowany o tym, że na wprowadzony do metod odzyskania dostępu adres e-mail został wysłany kod pin który należy wpisać poniżej w formularzu.

W przypadku w którym do Twojego konta nie zostały dopisane metody odzyskania dostępu zobaczysz informację:

Jeżeli nie posiadasz aktywnych metod do odzyskania konta to prosimy o kontakt:

1. Poprzez LiveChat dostępny na stronie pomoc.wp.pl
2. Poprzez naszą infolinię:

708 408 200/ 708 408 188 (Tel. stacjonarne i komórkowe, opłata za min. połączenia: 2,58zł z VAT)
+48 22 47 009 90 (stawka za połączenie wg stawki Operatora) wszelkie sprawy związane z umową 


Rozmowa ma na celu weryfikację właściwego Użytkownika konta mailowego. Gdy potwierdzimy, że to Twoje konto, będziemy w stanie wprowadzić do Twojego profilu numer telefonu komórkowego lub pomocniczy adres e-mail. Dzięki temu samodzielnie odzyskasz dostęp do skrzynki.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.