Polityka antyspamowa
Jak działa ochrona przez spamem w Poczcie WP?
Nasze mechanizmy zabezpieczające nie zezwalają na wysyłkę spamu i masowych wiadomości.
Co możemy uznać za spam?
- wiadomości, w których adres Nadawcy podszywa się pod kogoś innego,
- wiadomości wysyłane z cudzego komputera, bez zgody właściciela,
- wiadomości, w których Nadawca celowo ukrywa skąd je wysłał,
- wiadomości wysłane niezgodne z regulaminem.
Co robimy, aby go ograniczyć?
- odrzucamy wiadomości z adresów, które użytkownicy nam zgłaszali,
- blokujemy konta, z których rozsyłany jest spam,
- filtrujemy e-maile z tzw. czarnych list (adresów znanych z wysyłania spamu),
- zatrzymujemy wiadomości, które zawierają wirusy,
- sprawdzamy, czy nadawca ma poprawnie ustawioną konfigurację serwera,
- sprawdzamy techniczne dane e-maila, np. czy nadawca naprawdę jest tym, za kogo się podaje.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi zaleceniami dla nadawców masowych, gdzie zawarte są wskazówki techniczne dotyczące prawidłowej konstrukcji wiadomości wysyłanych w większych ilościach.
Jeśli wystąpił problem z dostarczeniem wiadomości - napisz do nas na postmaster@wp.pl.