Polityka antyspamowa

Jak działa ochrona przez spamem w Poczcie WP?

Nasze mechanizmy zabezpieczające nie zezwalają na wysyłkę spamu i masowych wiadomości. 

Co możemy uznać za spam?

  • wiadomości, w których adres Nadawcy podszywa się pod kogoś innego,
  • wiadomości wysyłane z cudzego komputera, bez zgody właściciela,
  • wiadomości, w których Nadawca celowo ukrywa skąd je wysłał, 
  • wiadomości wysłane niezgodne z regulaminem.

Co robimy, aby go ograniczyć?

  • odrzucamy wiadomości z adresów, które użytkownicy nam zgłaszali,
  • blokujemy konta, z których rozsyłany jest spam,
  • filtrujemy e-maile z tzw. czarnych list (adresów znanych z wysyłania spamu),
  • zatrzymujemy wiadomości, które zawierają wirusy, 
  • sprawdzamy, czy nadawca ma poprawnie ustawioną konfigurację serwera, 
  • sprawdzamy techniczne dane e-maila, np. czy nadawca naprawdę jest tym, za kogo się podaje. 

Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi zaleceniami dla nadawców masowych, gdzie zawarte są wskazówki techniczne dotyczące prawidłowej konstrukcji wiadomości wysyłanych w większych ilościach.

Jeśli wystąpił problem z dostarczeniem wiadomości - napisz do nas na postmaster@wp.pl.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.