Dlaczego mam problem z wysyłaniem wiadomości?
Przyczyny braku wysyłki wiadomości z konta pocztowego mogą być różne. Zależą one od:
- poprawnej konfiguracji profilu poczty, tj. podstawowych informacji nt. nadawcy wiadomości, jak chociażby adres nadawcy oraz jego nazwy,
- nałożonej blokady administracyjnej na koncie,
- problemów związanych ze stabilnością łącza,
- nieprawidłową konfiguracją programu pocztowego,
- problemów z przepełnieniem pamięci podręcznej przeglądarki.
W celu rozwiązania problemu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przesyłając komplet informacji dotyczących problemu:
- opis czynności wykonanych przed wystąpieniem błędu,
- komunikat błędu jeśli wystąpił (opcjonalnie zrzut ekranu przedstawiający komunikat błędu),
- wersję przeglądarki na jakiej występuje problem,
- informację dotyczącą oprogramowania pocztowego np. Outlook, Thunderbird, The Bat, Windows Mail - wraz ze zrzutem ekranu z komunikatem błędu.