Jeżeli występuje problem z dodaniem załącznika do wiadomości, warto w pierwszej kolejności odświeżyć stronę.
W przypadku w który po odświeżeniu problem będzie nadal występował to może być to związane z przeciążeniem pamięci podręcznej przeglądarki internetowej oraz z plikami cookies.
W zaistniałej sytuacji sugerujemy wyczyścić przeglądarkę z zapisanych danych jak również z historii przeglądania.
Po zastosowaniu wyżej wymienionych kroków pełna funkcjonalność przeglądarki powinna zostać przywrócona oraz umożliwi poprawną prace na urządzeniu.
W przypadku korzystania z Microsoft Edge:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10607/microsoft-edge-view-delete-browser-history
W przypadku korzystania z Google Chrome:
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl
W przypadku korzystania z Mozilla Firefox:
https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek
https://support.mozilla.org/pl/kb/Czyszczenie%20historii%20przegl%C4%85dania
W przypadku korzystania z Opera:
https://help.opera.com/pl/touch/history/
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.